Forum Zakonu Siewców Wiatru

Ogłoszenie

Rejestracja Tylko Dla Członków Zakonu

Zasady Forum

I. Postanowienia ogólne * 1.Rejestrując się na Forum akceptujesz wszystkie punkty niniejszego regulaminu. Nie podlegają one żadnej dyskusji, a ich złamanie będzie karane przez Administratorów i/lub Moderatorów. * 2. Regulamin ten obowiązuje w niezmienionej postaci na całym Forum. * 3. Przyznanie się do nieprzeczytania regulaminu jest równoznaczne z natychmiastowym banem. * 4. Osoby odpowiedzialne za ład i porządek na forum, czyli Administratorzy i Moderatorzy, nie muszą się nikomu tłumaczyć z podjętych przez siebie decyzji, a ich zdanie nie podlega żadnej dyskusji. * 5. Nie pouczaj Moderatorów. Oni naprawdę wiedzą co mają robić i Twoje instrukcje są zbędne, a jedynie mogą ich zdenerwować. * Jeśli uważasz, że czyjś post narusza postanowienia Regulaminu, to zgłoś go używając odpowiedniej ikonki obok owego posta. (Najczęściej punkt ten dotyczy postów takich jak: "Temat do zamknięcia", "Niech jakiś mod wywali ten temat".) * 6. Administratorzy i Moderatorzy mają ZAWSZE rację (no, czasem się mylą, ale to w końcu ludzie). * 7. Na Forum nie istnieje podział na równych i równiejszych, każdy ma równe prawo do wyrażania własnych opinii i poglądów, nie ma znaczenia, kto kim jest lub kogo zna (wyjątek: Admini i Moderatorzy). * 8. Wszelkie próby hackowania Serwisu są równoznaczne z dożywotnim banem na IP. * 9. Zabrania się podejmowania jakichkolwiek akcji działających na niekorzyść Serwisu. * 10. Rada zakonu zastrzega sobie prawo do zmian powyższego regulaminu w przyszłości. Drobne zmiany nie będą publicznie zapowiadane, duże - owszem. II. Zakładanie nowych tematów * 11. Zanim poprosisz o pomoc na forum spróbuj rozwiązać swój problem na własną rękę. Pomocne mogą być: FAQ, stare tematy, artykuły. Powinieneś skorzystać także z opcji "szukaj". Pokaż, że potrafisz rozwiązać niektóre problemy samodzielnie. * 12. Zanim zdecydujesz się założyć nowy temat, użyj opcji szukaj lub ręcznie przeszukaj forum, aby sprawdzić czy podobny już nie istnieje. Dublowane tematy będą kasowane, a o tym, który z nich zniknie, zadecydują Administratorzy i/lub Moderatorzy. * 13. Zakładając temat na forum postaraj się, aby jego nazwa odzwierciedlała zawartą w nim treść. Dzięki temu będzie łatwiej korzystać z forumowej wyszukiwarki. Tematy o nazwach: "Pomocy!!!", "Wejdź tu plx" czy podobnych mogą zostać usunięte bez względu na treści zawarte w postach. * 14. Zanim założysz temat upewnij się, że robisz to w odpowiednim dziale. * 15. Jeśli założony przez Ciebie temat został zamknięty lub zniknął, to znaczy że łamał Regulamin Forum. Nie zakładaj go ponownie. * 16. Nie pytaj się "Dlaczego zamknęliście/usunęliście mój temat?". Jeśli tak się stało, to znaczy, że był ku temu powód. III. Postowanie * 17. Jeśli jesteś nowy w społeczności internetowej, to może warto zapoznać się z netykietą, jest ona pewnym wyznacznikiem zachowania się w Internecie. * 18. Zachowanie "spod budki z piwem" nie jest mile widziane na Forum. Pamiętaj, że Twoja postawa świadczy o Tobie i o Twojej kulturze. Prosimy o szanowanie ludzi nieobeznanych z forum czy z Battleknightem, którzy chcą zobaczyć o co chodzi i co się tutaj dzieje. Staramy się nie "rzucać mięsem" jeden na drugiego. Jeśli już dojdzie do poważniejszych spięć, to staramy się unikać ich rozwiązywania na forum (można wyjaśnić sprawę korzystając z prywatnych wiadomości lub jakiegoś komunikatora internetowego np. gadu-gadu). * 19. Pisz zawsze mądrze i zgodnie z tematem. * 20. Cytując czyjąś wypowiedź cytuj jedynie ten fragment, którego dotyczy Twoja odpowiedź. Jeśli nie jest to absolutnie konieczne unikaj cytowania, pisząc tylko do czyjego posta Twoja odpowiedź się odnosi. * 21. Jeśli w jednej dyskusji pojawi się kilka wątków i sporo osób dyskutujących, zaznaczaj do kogo kierujesz wypowiedź (chociażby pisząc jego nick przed swoją wypowiedzią lub cytując jego wypowiedź). * 22. Nie pisz dwóch postów bezpośrednio pod sobą. Jeśli po wysłaniu wiadomości chcesz coś jeszcze dodać - użyj opcji "Edytuj". W wyjątkowych sytuacjach można odstąpić od tej reguły w celu odświeżenia tematu. Pamiętaj jednak, że odświeżać temat można nie wcześniej niż 24h od ostatniego napisanego w nim postu. Pamiętaj również, aby przed upływem 24h nie odświeżać tematu, który odświeżył już ktoś inny. * 23. Pisanie bezsensownych postów mających na celu nabijanie licznika bądź zdobycie określonej rangi będzie dostrzeżone i odpowiednio "nagradzane". * 24. Nie wypominaj nabijania postów innym użytkownikom forum. Jeśli post został napisany tylko dla zwiększenia liczby na liczniku, możesz go zgłosić używając funkcji "Report". Ze stwierdzeniem czy wiadomość rzeczywiście jest zbędna, poradzimy sobie bez dodatkowej informacji w temacie. * 25. Nudzi Ci się? To nie pisz bzdurnych postów, tylko poczytaj sobie książkę lub pooglądaj telewizję. * 26. Pisząc na Forum nie nadużywaj wulgaryzmów. (Uwaga! wyłącznie od moderatora zależy czy uzna dane przekleństwo za nadużycie. Bezpieczna liczba przekleństw w jednym poscie: 0) * 27. Przestrzegaj zasad interpunkcji i ortografii oraz nie popełniaj częstych literówek. Przed wysłaniem wiadomości można, a nawet należy, przeczytać ją w celu poprawienia błędów. Poza tym w razie wątpliwości można się posłużyć słownikiem (choćby tym w "Wordzie"). Wymówki w stylu: "Mam dysortografię" nie będą w ogóle brane pod uwagę. Twój "Word" dysortografii nie ma. Posty z nadmiarem rażących błędów będą karane. * 28. Postaraj się, aby Twój post był napisany sensownie i logicznie, tak aby nie trzeba się było zastanawiać, o co Ci może chodzić. * 29. Duże litery stosujemy tylko na początku zdania, w nazwach własnych, w skrótowcach oraz w celu wyrażenia sporadycznych emocji. Nie musisz pisać każdego postu dużymi literami/kolorowo/boldem - on i tak zostanie przeczytany, bez względu na sposób zapisania. * 30. Obrażanie użytkowników i działanie na niekorzyść innych jest surowo wzbronione. IV. Konta * 31. Wymyślając sobie nick na forum, wybierz taki, który wyraźnie odróżnia się od nicków Administratorów i Moderatorów, a także, w miarę możliwości, od innych użytkowników Forum. * 32. Zabrania się używania nicków wulgarnych, zawierających treści erotyczne, czy też obrażających innych. * 33. Wybierając nick na forum pamiętaj, żeby nie utrudniał on dyskusji. Konta z bezsensownymi nickami (np. askasdfg785t8h9 czy ^^-||-^^) będą banowane bezdyskusyjnie. To samo tyczy się kont z "chińskimi znaczkami" i wszystkich, co do których Administratorzy i/lub Moderatorzy będą mieli jakiekolwiek wątpliwości. * 34. Wybierając nick pamiętaj, że nie będziesz miał w przyszłości możliwości jego zmiany. Dlatego też dobrze się zastanów przed rejestracją. * 35. Jeśli Twoje konto zostało zbanowane, to znaczy, że zostałeś wysłany na przymusowy urlop. Nie korzystaj z innych kont, aby dalej być aktywnym w życiu forum. Każdy użytkownik moze posiadać (używać) tylko jedno konto. Zabronionym jest udostępnianie komukolwiek danych niezbędnych do zalogowania na swoje konto. Wykroczenia dot. tego punktu regulaminu karane będą banem permanentnym. V. Zakazy * 36. Podawanie w każdym poście swojego linku referencyjnego jest zabronione. * 37. Nie reklamujemy botów, macro czy podobnych programów. * 38. Zabrania się umieszczania na Forum zainfekowanych plików i/lub linków do stron zawierających takie pliki. Konsekwencją złamania tego punktu jest dożywotni ban. * 39. Na Forum nie pomagamy w hackowaniu, ani nie prosimy o pomoc przy tym. Dotyczy to zarówno hackowania kont Battleknight, jak i dowolnych innych. * 40. Jeśli widzisz trolla - zignoruj go. Nie odpowiadaj na jego posty, ani nie odpisuj w jego temacie.

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.geografia1991ug.pun.pl www.zakochani.pun.pl www.shahid-kapoor.pun.pl www.winxclub.pun.pl www.nightcrew.pun.pl